13:45

Konkurs

Dzięki uprzejmości pana Artura z wydawnictwa Papierowy Księżyc mam dla was egzemplarz ostatnio recenzowanej przeze mnie powieści - Dziewczyna z sąsiedztwa.


Żeby go zdobyć trzeba jednak będzie trochę poszperać, ponieważ zadanie konkursowe związane jest z ekranizacją powyższej historii.

Proszę podać mi:
1. rok jej produkcji,
2. reżysera,
3. nazwiska trzech aktorów odgrywających główne role,
4. oraz tytuł innej powieści Ketchum'a, która doczekała się filmowej adaptacji.

Odpowiedzi wysyłajcie na mój adres mailowy: varia-blog@gg.pl w tytule wpisując "Konkurs z Ketchum'em". Wśród autorów poprawnych odpowiedzi wylosuję jednego szczęśliwca do którego powędruje książka.

Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 31 stycznia.

Powodzenia!

21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dorzuciłam info o konkursie na mojego bloga:)
      Książkę mam, więc życzę powodzenia innym:)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. O mamo! Poszło :)) Świetny konkurs xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Też wysłałam, bo książka jest na mojej priorytetowej liście do zdobycia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również wysłałam. Oby tym razem szczęście mi dopisało ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem, czy to książka dla mnie, więc raczej sobie odpuszczę, ale info dam na bloga ;]
    Pozdrawiam i zapraszam, Klaudia :}

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeba spróbować swego szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Może i ja spróbuje szczęścia.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł na konkurs, zaraz wysyłam maila :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już dawno poluje na te książkę, może się uda ....

    kamkap@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Wysłane :) Mam nadzieję, że poszczęści mi się i będę mogła zapoznać się z twórczością Ketchuma, o którym tak wiele słyszę...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny konkurs. Lubię Ketchuma więc nie może w konkursie zabraknąć mojej odpowiedzi. :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z chęcią wezmę udział w konkursie. Mail już poszedł ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. wysłałam , wysłałam, jestem bardzo ciekawa tej ksiazki!
    ew.niemczyk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Książka poniekąd z mojej specjalizacji zawodowej, więc nie pozostaje mi nic, jak się zgłosić i mieć nadzieję, że się uda :)

    Dodałam informację o konkursie u siebie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie moje klimaty, ale życzę powodzenia innym ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Także wysłałam, z góry jednak gratuluję szczęśliwcowi który wygra :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Varia czyta , Blogger